Algemene voorwaarden

VERHUURVOORWAARDEN MATERIAAL

 

De goederen blijven eigendom van Evenementenbureau BLUE DOLPHIN EVENTS bvba.
De klant erkent deze goederen in goede staat te hebben ontvangen.
De klant staat in voor de teruggave van de goederen in de staat zoals hij deze heeft ontvangen, waarbij de klant alle nodige zorgen en verzekeringen zal besteden aan de goederen teneinde deze teruggave te verzekeren.
De klant zal instaan voor teruggave, zelfs ingeval van overmacht.
Betalingsvoorwaarden : contant bij levering en/of afhaling, tenzij anders overeengekomen.
Afhaling : niet met open aanhangwagen en/of open bestel- of vrachtwagen.
Indien niet aan deze vereisten wordt voldaan kunnen wij uw bestelling alsnog weigeren en een boete aanrekenen vanaf € 120 (excl. BTW).
Deze voorwaarden gelden uiteraard ook voor het terugbrengen van het materiaal.
Uiterste wijzigings- en of annulatiedatum van de bestelling is 5 werkdagen voor leveringsdatum.
Bij annulatie na opgegeven periode kan er een kost aangerekend worden.
Die kost komt overeen met 50% van het totale bedrag.
Wij leveren op de plaats die u verkiest. Er zal echter steeds een vervoersvergoeding worden aangerekend. Bij moeilijk toegankelijke plaatsen zal er een meerkost aangerekend worden na locatiebezoek.
Alle materialen worden op het gelijkvloers geleverd.
Leveringen via trappen worden enkel uitgevoerd na locatiebezoek.  
Openingsuren :
Maandag : 08u-12u / 13u-17u
Dinsdag : 08u-12u / 13u-17u
Woensdag : 08u-12u / 13u-17u
Donderdag : 08u-12u / 13u-17u
Vrijdag : 08u-12u / namiddag : op afspraak
Zaterdag : op afspraak
Zondag : gesloten

BELANGRIJK BERICHT VOOR ONZE KLANTEN

Wij vragen om volgende punten te overlopen en te respecteren voor een vlotte samenwerking :

Om u nog beter van dienst te zijn, gelieve de geleverde materialen steeds te controleren.

Bij vaststelling van schade, tekorten of defecten, gelieve ons te contacteren op volgend nummer :

0473/49 24 27 of 0477/51 65 51 (tijdens de openingsuren) of 0473/49 24 27 (na sluitingstijd).

Melding van schade na festiviteit kunnen wij helaas niet meer aanvaarden. De vastgestelde schade is ten uwe laste, en zal gefactureerd worden overeenkomstig de nieuwprijs.  

Bij ophaling van de gehuurde materialen, gelieve alles terug te plaatsen zoals afgeleverd.

Extra werk = extra kosten !

Afwas = ten onze laste !!!

Na afwas en controle van de bestelling zullen de tekorten / breuk achteraf worden aangerekend.

BELANGRIJKE NOTA :

Gelieve de bestekken per soort terug in de bakken te plaatsen.
Voor niet-gesorteerde bestekken zullen wij een vergoeding aanrekenen van € 0,05/stuk.
Gelieve de bevuilde glazen terug met opening naar boven (voet naar beneden) in de bakken te plaatsen. Indien de glazen nog proper zijn, gelieve deze met de opening naar beneden (voet naar boven) in de bakken te plaatsen.
Voor niet-gesorteerde glazen zullen wij een vergoeding aanrekenen van € 1,00/bak.
Steeds de frituurolie verwijderen uit de friteuse.
Indien dit niet gebeurd is, zullen wij een vergoeding aanrekenen van € 30,00.

 

AFHALING : Laden en lossen gebeurt in het bijzijn van de klant, met assistentie van 1 van onze medewerkers, in het bijzonder voor zware stukken.   

 

Gelieve dit reglement te respecteren aub.

Bedankt voor uw begrip !

 

Evenementenbureau BLUE DOLPHIN EVENTS bvba 

 

Vraag hier
uw offerte aan

Word onze nieuwe collega!